Thursday, January 17, 2013

Sahabat Selamanya

Persahabatan akan kekal sampai bila-bila...

'Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku'


Bait-bait lirik lagu Najwa Latif-Sahabat aku pinjam hehehehe :P

Ye sahabat :) sahabat dikala susah dan sennag kita, dikala kita jatuh dalam keksusahan kala sedih :) dia selalu ada dgn aku kala susah n senang dan itulah sahabat yg sejati :) So... inilah sahabat yang paling aku sayang sampai akhir hayat aku :) 
dan mereka jugaklah kakak2 aku bila aku perlukan pertolongan dan nasihat :)

haaa yang ini nama dia Siti Aminah :P Dia ni kawan sekolah aku dari aku dajah 1 sampai sekarang :P haaaa lama kan kami berkawan :P Dia dak kampong aku :P walaupon dia byk berleter kan aku tapi leteran dia tu la byk berguna pd aku ^_^


haaaaa makcik ni pulak wakakakak nama makcik ni Siti Sazmira Bt Zaharudin :D dia pulak kawan aku masa sekolah menengah form 1 sampai sekarang :P byk dh suka duka kami bersama ..dia paling kuat membebel ..sbb tu aku gelor dia makcik :P hehehehhe walaupon dia ni garang :P tapi dia syg kawan2 dia :P g pon dh anggp mcm fmily dh :P lama x jumpk dia :( jauh dok k.l dia ni :P

haaaaaa yang ini nama dia eiyka :P kawan aku masa kolej dlu ni :P walaupon dlu kitorang x rapat tapi skrng dh rapat sbb ada somethng yg mmbuatkan kami rapat n jadik sahabat :P heheheh dia pon sellau ada ms aku perlukan kawan :P heheheh  makaseh mek :P ku panggil dia mek sbb dia ni budak kelantan mari heheheh :P sekarang ni dia belajar di MSU ambik jurusan medical science :P 

dan seorang lagik nama dia SITI HANISAH RUSLI :) beliau merupakan kakak aku yg paling aku syg :) walaupon kami x de ikatan darah tapi dia byk memberi nasihat tentag kehidupan :) sgt menghormati dirinya :) hehe maaf x der pic sbb dia x suka letak pic dia kat FB :P heheheheh 

2 comments:

Kyra Elric said...

Woit..curik3..curik3 thanks hahahaaha..miss u nenek tua wakakakkakaka!

nebula_origami said...

hehehhehehe adeh nenek tue :(